Kızlar bebeğim 3.5 aylık çok fazla öksürüyo doktor serum fizyolojik ve ibiromin ilaç yazmıştı ama fayda atmedi bide calpol veriyodum evde de ıhlamur kaynatyim hem ben içtim bı iki çay kaşığı kızıma verdim ama gecmiyo lütfen yardımcı olurmusunuz siz neler yapıyorsunuz