Oioi bize hediye geldi. Henüz açıp kullanmadım bizim de on gün oldu ek gıdaya geçeli. Yani çok şart olduğunu düşünmüyorum açıkçası. Güncel fiyatını bilmiyorum ama pahalı ise almaya gerek yok bence çok da. Mika porselen karışımı tabaklar oluyor, kırılmaya dayanıklı. Ben ondan almıştım ablama hediye olarak. Gayet kullanışlı diyor, hatta bana verecek ben kullanacağım.
Ben henüz buharda değil hep suda haşladım. Farkı ne bilmiyorum buharda haşlama ile. Ama tel süzgeç varsa o da olur.
Bence bol bol önlük alın.