Hanımlar merhaba ben şu an 11 haftalık gebeyim ve gribin ağırına düştüm hiç kalkamıyorum baş ağrısı boğaz ağrısı göğüs hırıltısı vs dün dahileye doktoruna gittim ve crp yani kandaki enfeksiyon değerim 57 olduğunu söyledi ama beni hastaneye yatırmadı antibiyotik ve parol yazıp gönderdi bebeğim için endişeleniyorum ben kötüyüm ve benden bebeğe geçer diye korkuyorum hamileliğinde benimle aynı bu durumu yaşayan oldu mu nasıl atlattınız yardım lütfenn 🙏🤧