Ayseee60 Aile hekimi 4. Ayımız da vegaferon kan ilacına başladı kabızlık olabilir olursa devam etmeyin dedi kabız değil ama isal oldum normal mi bu ilacı kullandınız mı kullandıysanız ne gibi etkiler gördünüz ?
Superstar_00 Ayseee60 İlaç bebeğe veriliyor , kullandım ishal oldum diye yazmışsınız size mi yazdi ilaci anlamadim.
Superstar_00 Ayseee60 Bu ilaç demir ilacıdır, demir ilaci herkeste kabızlık yapmaz kiminde ishal yapar bana verdiler kizimda kullanayim diye ben vermedim
Superstar_00 Ayseee60 Buna ben karar veremem doktorunuza danışmanınızı öneririm ya da siz bilirsiniz.