polenpolen002 ben 7. Aya girdikten sonra acaba max ne kadar dayanıyor diye denedim bir gün 3 saat uyutmadım çıldırdı😅 o yüzden yine eskisi gibi 2 saatte 1 uyutuyordum ancak uykuları çok kısa, günde toplam 2 saat filan uyuyordu; iyi günündeyse 3 saat toplamda. Ama böyle 3 uyku yapınca da gece uykuya çok direniyordu normalde max 9 dedin mi uyuyan kız 2 ye kadar direniyordu uyumamak için. Şimdi 2.5 saat sonra uykusu geldiği için mızmızlanıyor, odasına geçiyoruz, bezini vs değiştiriyorum, emziriyorum derken uyuması 3 saati buluyor. Uykuları yine kısa olmasına rağmen (örneğin dün 40-45 dk olmak üzere 2 uyku yaptı) gece daha kolay uykuya daldı. Bir deneyin isterseniz belki çözüm olur size de🙏🏼