Hatice_kocak En son 10da kalktı zor bela uyuttum sonrası 12ye geliyordu saat eşimin abisi geldi sağ olsun kaldırdi çocuğu SONRA uyutmadım geri 2de yatı derken artık uyur dedim 3te klti bu normal mi hiç uyumuyo ya kafayı yiycem
Loveismom Hatice_kocak yenidoğan derken ne kadarlık canım bebiş çişli bez sayını kontrol et doyup doymadıgını anlayabilirsin
karelmomyy Hatice_kocak ağlıyormu peki uyanğkken . Yada kıvranma bvyle mızıldanma gibi şeyler yapıyormu süretli. Doymuyor olabilir bi mama vermeyi deneseniz ama gaz yapmalacak bi mama almaya özen göstermelisiniz. 2. Si ise gazı olabilir mi kıvranma ınglama gibi dudumlar varsa gaz da olabilir.
Hatice_kocak Yildiz52 ya daha ufacık her gelen kucağa alıyo seviyo biraz büyüzun öyle alsınlar diyorum diyemiyorum ki 10 yıl SONRA doğan tek torun olunca kafayı yiycem gerçekten hergun geliyorlar çocuğumun düzeni kalmadı
Ilkbebek Hatice_kocak doymuyor olabilir emzirmenize ragmen. Uyanik oldugu surecte araniyor ve mizmiz mi? Benim benegim de oyleydi meme yetmedigini fark ettik kilo almayinca
Ilkbebek Hatice_kocak o cok yanlis. Benimki de baba tarafinda 30 sene sonra gelen tek ufaklik uyandirmaya calisiliyordu ama esim allahtan anlayisli 1-2 kereden sonra izin vermedi
Hatice_kocak Ilkbebek acaba napsam ya bende uykusuzluktan ölücem bi tülü uyuymayinca dinlenemiyorum belkide sütüm yetmiyo zaten millet diye diye işte taşımıyo deyil duruyorlardı
Ilkbebek Hatice_kocak 1 haftalik kontrolumde o kadar az kilo almisti ki bebegim ki 1 saat mememdeydi sonra mama ve memeye donduk. Suan 2 aylik oldu. Bence dr ile gorusup mama deneyebilirsiniz. Kac aylik veya gunluk bebeginiz?
Hatice_kocak Ilkbebek pazartesi kontrolümüz var bakalım doktor ne diyicek çünkü Bayadir uyanık yeni yatırdım inşallah güzelce uykusunu alır
FatmaKk Hatice_kocak gaz olabilir bizimde 1 haftadan sonra başladı dr.lar ilk iki hafta açlıktan ağlar diyorlar ama benim bebek gazdan ağlıyor morarak doktora danıışşn isterseniz gaz damlası kullanabilir mi diye.
Loveismom Hatice_kocak doyup doymama konusunda daha çok çişli bez sayısına bakıyorlar 7-8 çişli bez alıyorsan doyuyordur yinede bir doktorun bakması lazım gaz sancısı zaten genel de 1. Aydan sonra başlar kucağında uyuyor mu anne kokusu isteyebilir