Arkadaşlar merhaba gerçekten psikolojim aşırı bozuldu inanılmaz güzel uyuyan bi bebeğim vardı bu ataktan sonra mahvolduk en fazla 1 bucuk saat uyuyo ve her uyanışında emmek ıstıyo asla emmeden uykuya dalmıyo tekrar delirmek uzereyım ne yapacağımı sasırdım kilosu zaten cok önden gıden bi bebekti sımdı daha cok alacak muhtemelen. Gece kalktım emzırdım yattım uyudum derken ben en fazla yarımşar saat uyuyorumdur eşimde yok mahvoldum gececek mi bu ? Var mı bir öneriniz? Acaba gece mama mı versem diye dusunmeye basladım