124-0779 Hanımlar bebeğim doğduğundan bu yana 6 aylık emzirirken baş kımsı okadar terliyorki saçları ıpıslak oluyor bide gece yatarken vücut sıcakliği soğuk oluyot ev 21 22 derece sebebi ne acaba ya
Yildiz52 124-0779 normal gibi geldi bana sütünüz var mı benim oğlumda çok terliyor bu arada gece de terleyip üstünde kaldıysa soğuk olur vücudu sürekli kontrol edin sırtına bez sokun evij ısısına göre giydirin
Simaysimay1 124-0779 ten tene temas ediyosa normal olabilir emzirme sürenize çocuğun emrrken verdği efore göre değişkenlik gösterir