Selam Kizlar,
Bebegim 8 aylik ve emziriyorum ama mamada veriyorum ve ek gidada aliyor. Sigara icmiyorum halile kalmadan nargile iciyoduk arada ama baysdir icmedim. Nargile ictikten sonra kac saat emzirmemeliyim? Internette 2-3 saat yaziyor. Herzaman icen biri degilim hamile kaldigimdan beri hic icmedim sadece 1-2 kez cekmistim. Bilgisi olan varmi? Bebegime zarar vermek istemiyorumm.