Benim 2 yaşında oğlum var anne sütü yetmediği icin mamada veriyordum daha sonra süt içine bisküvi ekleyp öyle vermeye başladım büyük hata yaptim çok pişmanım çünkü şimdi nasil bırakmasını sağlayacam normal yemesini destekleyecem bilmiyorum aslinda yiyor ama tam doyumluk degil 3.5 parca bazn hiç tabi bnde mejbur süt vermek zorunda kaliyorum bu durumu yaşayan oldu mu