Zidi26 Sevgili anneler Ankarada bebegimi götürecegim iyi bir göz doktoru tavsiyeniz var mı özel de olur muayenehane de olur
Coolcool Zidi26 canım medisis hastanesin de Semih bey var çok iyi ve ilgili kesinlikle tavsiye ederim.
Nazoliii Mrve-Mom merhaba ben kızımın rahatsizligindan da dolayi yenimahlle devlet hastanesine basladim 2 seferdir gittim memenunum şimdilik:)
Mrve-Mom İnsa lar hep boş bış muhabbetlerin peşinde bütün postlarw bakıyorumda doğru düzgün bilgi paylaşan yok herkes goy goy ğeşinde koşıyor. Bilgi paylaşıldıkça çoğalır ama malesef ki bizim ülkemizde bilgi paylaşılmıyor. Herkes kendine müslüman.
pinpinar Selam ben güven hastanesi Burçün Bulur’a götürdüm 4 aylıkken bebeğimi. Çok memnun kaldık gayet ilgili ve bebekle iletişim çok güzel.
fsdemir merhaba ben size dönüş yapacağım yengeme sorup bende 3. ay için götürceğim yiğenimin doktoruna ama adını hyırlamıyorum zübeyde hanımda bugun sorup dönerim
Zidi26 Coolcool medisis bu aralar çocuk doktorunda falanda cok duymaya başladım cok tsk ederim bakıyım bi
Coolcool Zidi26 canım çocuk içinde gidiyoruz Zeynep gül hallacoglu doktorumuz çok memnunuz başka bölümlerine de gittik doktorları iyi canım
Zidi26 Coolcool yaaaa hani böle herseyine bakıyo mu sen sölemeden ben bu vajinal yapısıklıgı burda gördüm ben söledijren sonra bakmaya basladı inanırmısın değiştiricez o yüzden doktor arıyodum aslında
Coolcool Zidi26 canım ben çok memnunum herşeyine bakıyor takıldıgım aklıma takılan şeyleri güzel aydınlatıyor cepten msj atabiliyorum aile gibi olduk