Kızlar kizım 1 yaşında gelisimi iyi ve artık gece beslenmesini kesmek istiyorum 4.5 kere uyaniyor önce su sonra emzik veriyorum 1 kere de mama veriyorum şuan bu aşamadayiz ama 2 aya yakındır ugrasiyorum tamamen çözümü olan var mı ? Gece 5 kere mama veriyordum 2 ay oncesine kadar ama 2 aya yakindir en son mama verip 1 kereyle geceyi kapatmaya calisiyorum