Kızlar merhaba.4 aylık oğlum bronşit oldu aynı zamanda bende ikinci kez grip geçiriyorum boğazım şiş, ağrıyor, burnum tıkalı üstelik şehir dışındayiz hafta içi yolculuk yapıp evime gitmem lazım.Emzirirken doktor ilaç verir mi gitsem doktora.Ne denediysem geçmiyor bu grip.Doğal yollardan iyilesemiyorum.Saglik ocağına gittim ilaç içemezsin dedi ama emzirme döneminde kullanılabilen hiç mi ilaç yok.Bu hastalık tekrarlayıp duruyor ve bebeğimi etkiliyor çok üzülüyorum 🥺