Analık rapor ödemesi geçen ay 2 parça şeklinde yattı bana ayın 1 i ve 8 i olmak üzere ama bu ay yatmadı kaçından kaçına yatıyor acaba ben iş yerine ay ay talep etmiştim. Geçen ay ilki yattı dediğim gibi bu ay hala yatmayınca belli günü mü var merak ettim