Kızımda da vardı göbeği geç düştü akıntılıydı. gümüş nitrat sürdürmek için sürekli hastaneye götürdüm. Doktor kendinde sürebilirsin dedi ama cesaret edemedim. Kısa sürede geçti. Fıtıkta 6 aya kadar geçer dedi dediği gibide geçti. Ama kontrolünüde ihmal etmedim