Merhaba sevgili anneler.
5 önce sezeryan doğum ama hala tam olarak sütüm inmedi,destek olarak mamaya başladım.yine emzirmeye devam ediyorum ama yeterli ve doyurucu gelmiyor, memeden sonra mama da vermek zorunda kalıyorum. Papatya çayı içiyorum, hoşaf içiyor, dut kurusu çayı içiyorum beslenmeme dikkat ediyorum ama yinede yeterli değil, bilgi ve tecrübelerinize ihtiyacım destek olun şimdiden hepinizde Allah razı olsun çok teşekkür ediyorum.