Kizlar mrb ön disimi cektirdim 2 ay sonra implant yaptirabilmem icin bugun 5. Gün ama gelin gorunki uyusuklugu gecince nasil agri olustuysa hala devam öyle amman amman zonklamiyor ama hic gecmeye devamli agri gece uykudan uyaniyorum cok rahatsiznoluyorum agri kesici bile hayrretmiyor sızı desem az gelir zonklama desem cok gelir ortasi gibi biseu ama rahat siz edici daha onceden yirmilik disimde dahil 5 dis cektirdim ama boyle hic olmamisti 3. Gune gecmislerdi bide cok kolay cekim oldu normalde dis kokünu cikartirken cok bagiririm cok agirir uyusuk olmasina ragmen bunu tık etti cekti zaten sadece kökü gelmisti kücük tü yeri bile kucucuk tu arka dis gibi degildi yani ama sey dikkatimi cekti diger dislerim cekimden sonra boyle ici kan dolardı pıhtı hic agri olmazdi bu ön disim tam süreklo dilim i sürttum istemsizce ama süreklo ondan midir hic pıhtı olismadı internette alveolit deniliyormus buna oyle yaziyordu o pihti olusmayinca agri yaparmıs dun doktorumu aradim agrinin normal oldugunu antibiyotik icmemi soyledi ictimde ama yok hic azalmiyor acaba muayene olnalimiyim varmi icinizde boyle olan