KumsalAda2 merhaba gecmiş olsun öncelikle , benimde bebeğimde olmustu doktorum kimyasal ilaç damla yerine gazlı bezi karbonatlı suya batırıp dilini sıyırır sekilde arkadan önce doğru silin demişti 3 4 gün tekrarladık aynı zamanda bende göğsümü karbonatlı su ile temizliyordum ve gecti hemencecik, birde her emzirme öncesi ve sonrası kesinlikle göğsünüzü yıkamaya özen gösterin şifa olur inşallah 🤲🏻