Kızlar oğlum 9 aylık. Akşam 7 de başlıyor mızmızlanmaya normalde çocuklar bu aylarda uyumak istemez ne bilim maşallah mı deyim 🤣 bende gece uyanmasın diye bekletiyorum 9 a kadar ama mız mız mız hiç ağzı susmuyor ay napım 7 de uyutsam uyanacak 1-2 saate diyorum. Sizce ??