Tgbh28 Arkadaşlar 3 yaşında kızım 10 gündür hastaydı doktorumuz ilaç veriyordu azalıyordu vs 2 gün geçmeden yine ateşleniyodu. Son 3 gündür 39 dereceleri gördk hastanede test yapıldı inluenza A pozitif çıktı. Özellikle son 1 haftadır halsizlik iştahsızlık vardı ama ateşte gelince mahfoldu yavrum. Geçiren varmı ne zaman dinecek ateşi bilmiyorum çok endişeleniyorum.
Mickeylina Tgbh28 1, 5 yaşında kızımda oldu doktor şurup verdi 2 gün içinde rahatlar, 5 gün içinde tüm semptomlar biter bitmez de tekrar gelin dedi Allah’a şükür bitti bu arada çok geçmiş olsun.
Mlsldy Tgbh28 kızım ve ve ben aynı anda yakalandık bugün 4. Günümüz daha iyiyiz sadece öksürük balgam kaldı. Kızım 2 yaş 10 aylık ateşi bi anda 39 a çıktı ilaçla da düşüremeyince acile götürdüm öyle öğrendik influenza olduğumuzu. Bende de sırt ağrısı bel ağrısı halsizlik oldu. Enfluvir şurup ve cefaks antibiyotik kullanıyor kızım. İlaçlar olmasa hiç iyileşemezdik galiba. Resmen 3 gün ömrümden ömür gitti. Kıpırdamaya halimiz yoktu.
hlmeoztrk Tgbh28 4 buçuk yaşında kızım bizde yeni iyileştik ama öksürüğü tek tük devam ediyor 4 gün sürdü ateşi 38en düşük ateşti bi anda çıkıyor düşmesi çok zordu kaç gece acile gittik korkudan mahvoldu yavrum 3 gün sonra geçmeyince test yaptılar ilacını kullandık bi de iğne verdi doktor toparladı çıkmadı tekrar ateşi çok geçmiş olsun hepimize
Tgbh28 @Mickeylina hangi şurubu verdi ? Bizim 3. Günümz ama maalesef ağır geçiriyoruz inatçı ateş halsizlik devam ediyor
Mickeylina Bizim 2 hafta oldu kullanalı şurubun şişeni attık ama sizin için hatırlamaya çalışıcam hemen dönüş yapacağım.
Psikologanne00 Geçmiş olsun 1,5 yaşında kızım 2 hafta önce geçirdi influenza. Doktor enfluvir şurup ve calpol dolven verdi 5 gün kullandık çok şükür geçti. Ama biz daha kötü olduk 1 haftadır yatak döşek yatıyoruz kendinizi de koruyun😢
Mickeylina Tgbh28 Bizim daha kendini ifade edemediği için bilemiyorum mide bulantısı var mıydı ama arada çıkarıyordu bizde öksürükte vardı oda çok zorladı.
Tgbh28 @Mlsldy bizim bugün 4. Günümüz ama şu an yine acilde serum alıyoruz 39.4 le giriş yaptık artık yorulduk ne zaman azalıcak geçicek bilmiyorum kahroluyoruz.