Merhaba kızlar biz 2.400’le girdik bu eve 1. Senemiz doldu 4 bin olsun dedi ev sahibi bizde o kadar çok olamaz dedik yalvardık ettik zor bela 3 bine ikna ettik şimdi bizim kontrat 1 senelikti yeniden bir kontrat yapmadık şimdi 2. Yılımız doluyor normal şartlarda %25 kira artık oranı yapmak zorunda şimdi kontratımız var mı yok mu bizim ? Kağıtta eğer iki taraf yazılı dilekçe vermezse kontrat yenilenmiş oluyor yazıyor yani olurda ev sahibi %25’in üstüne çıkarsa hakkımızı arayabilir miyiz çok merak ediyorum ?