Merhaba benim kızımda ilk doz ateş yaptı. İkimci dozu başka bir doktor yaptı o sırada doktorumuzu değiştiriğimiz için. Doktorumuz aşıdan hemen sonra 3 cc calpol verdi ve 6 saat sonra ben tekrar 3 cc verdik doktor önerisiyle. Bu sefer hiç ateş görmeden kolayca atlattık. İlaç karşıtı bi anne olarak tavsiye ederim bebeğe eziyet çektirmenin anlamı yok :)