minikbabyy Bugün markette denk geldi tam inceleyip alacaktım çocuk ağlayınca bıraktım bikaç bişey sorucam. Tek kullanımlık mı oluyor yoksa yıkanıp kullanılıyor mu hiç bi fikrim yok merak ettim
Berenikom fatmaa37demir Kac tane almak gerekiyor bir tanesi ne kadar süre kullanılıyor mesela. Yıkaması nasıl oluyor açıkçası ben onu elde yıkamayı asla istemem e makineye zaten atılmaz o sekilde
fatmaa37demir Berenikom yok zaten onlar tek kullanımlık. Ben kotex in kullandım en güzeli oydu. Bir de molpedin var bildiğim kadarıyla. Gece külodu olarak geçiyor genellikle ismi. Ben yatarken kullanıyorum taşma problemi olmasın diye. Aklınızda soru işareti kalmamış oluyor hem ped kaydı kayar mi diye