Gecen sene yuzumdeki lekeler biyik bolgemdeki agda kararmasi ve uzamayan saclarim için postlar acmistim cok urun tavsiyesi aldim ama hiç birini satin almadim dogal biseyler ariyordum Bi krem aldim o da 2 gun koca koca sivilce cikardi kullanamadim
2 3 kişi sari kantoron yagi onerdi ve arastirdigimda da hem lekelere hem saca iyi geldiğini ogrendim.Hemen aldim Arifoğlu marka haftada 1 falan sacima surfum ve son zmanlarda bazen hergun bazen 2 gunde bir yuzume suruyorum ve ağda kararmam baya açilmiş tavsiye ederim.