Perss Ben ne yapacagimi bereden baslayacagimi bilemeyip koltukta uzaniyorum uykusu uzun sürduyse özleyip fotoğraflarına bakıyorum uyusun diye gözünün icine bakan ben uyansında sevem diye bekliyorum üstelik bebem hiç uyuyan bir bebek değil 😁 sizler ne yapiyorsunuz
Cocolingo Perss diş dönemindeyiz sürekli uyanıyor o yüzden başında bekliyorum, normalde cips kola eşliğinde kaçırdığım dizileri izlerdim
Pol34 Perss ev temizleme, çamaşır, ütü, online market siparişi, çöp atma, koşa koşa hemen bi kahve yapma, bazen karnımı doyuruyorum bi yandan akşamın yemeğini yapma. Saysam 50 tane şey daha Çıkar sanırım 🤣
incitomm Perss hemencik uyandığı için başında bekliyorum sallamayi kestigim gibi hareket ediyor sallaya sallaya uyutuyorum 😌
Perss Cocolingo kaç aylık bizimde kaşınti başladi herseyi büyük bir sinirle ısırmak istiyor alt damagina götürüp
Perss Pol34 ooooo sen yine yapiyon ben saydiklarina giristigim an 20 dk sonra kalkiyor hersey yarim pratik yemegi 3 saatte yaptirgimi biliyorum 😁
Dsds0109 Elim ayağım birbirine dolaşıyor ne yapacağımı şaşırıyorum Tam bişey yapmaya karar veriyorum Tıkkkkk doğuyor güneşim Uyanıyor 🤣🤣🤣
Oyku_derin33 Perss uyanıkken işleri kızımla yapıyorum uyuduğunda o zamanı kendime ayırıyorum biz ne kadar iyi olursak onlarla o kadar verimli ilgileniriz diye düşünüyorum yani işlerim onla daha eğlenceli hale geliyor ve aman isim kaldı aman şöyle oldu sitresine girmiyorum 😁 yaparsam en güzel şekilde yaparım kendime göre ama yapamazsam da çok kafayı takmam 😁
MeetJoeBlack Perss uzun bir süre annemlerde kaldık , o zaman uyuduğunda ben de onunla birlikte uyuyordum. Şimdi eve geçtik uyuduğu zaman eğer yemeği yoksa yemek yapıp sonra da yanına uzanıyorum. Uykum varsa uyuyorum yoksa internette dolaşıyorum. Bazen yatmak istemediğimde kahve içiyorum sonra pişman oluyorum tabi keşke ben de uyusaydım diye ☺️
cankuzularim Perss bokunu yemiş deli gibi haldur huldur iş görüyorum üçü birden uyuyunca tobe günahına su saat oldu daha yatacam sinirlerim bozuldu valla
Cocolingo Perss şuan 10 buçuk aylık 9. dişi bekliyoruz, 4. aya girince hep eli ağzında hatta bizim ellerimizi bile havada kapıp ısırırdı. 6. aya girdiği gün alt damağından diş geldiğini farkettik o zamandan beri gece uykuları bölük, verin parmağınızı kaşıyın damaklarını çok hoşlarına gidiyor
Pol34 Perss büyüdü artık biraz. Eskiden ben yemek yapmayı geçtim bisküvi yerdim karnımı bile öyle doyuruyordum
incitomm Perss kaç aylık benim 5 ay 20 günlük bu aralar böyleyiz malesef ilk zamanlar dalması sikintiliydi ama dalardi uykuya şuan denge değişti 🤦🤦