Bugriss Umarım kendimi iyi ifade edebilirim. Oğlumu emzirirken gündüz uykusu da gece uykusuda sürekli emerek uyurdu asla sallatmazdi emirmeyi biraktiracagim zaman yavaş yavaş sallamaya geçtim. Kaynanamla beraber yaşıyoruz bu arada bazen çocuklar zorla sallatir ya benim oğlumda öyle yaptı kaynanam hemen gel ben sallayın annem şöyle böyle bu sefer sürekli kaynanam sallamaya başladı şimdi ise sürekli kaynanam salıyor yani bı ortama girsek gittiğimiz her yere beraber gidiyoruz kaynanamla ben sallamaya çalışıyorum ağlıyor hayır babanne diyor yastığını alıp babannesine gidiyor bu başkalarının içinde benim çok zoruma gidiyor yani konu sadece sallamak değil bir şey oluyor bana git babannem yapsın filan diyor sanki çocuğun annesi ben değilim de babannesi gibi ben babbanne konumuna düştüm anlayacağınız evde kimse yokken zar zor sallar uyuturum ama kaynanam mesela uyku saati gelince ben seni sallayın hadi annem der yastığını getirir oğlum. Yani aklınıza gelebilecek en ufak şeylerde bile babanesi veya dedesine yaptırıyor. Eşime diyorum bı çocuk psikiyatrisine gidelim hani nasıl davranmam gerekir bı soralım ona gore bı şey yapalım diyorum bana sen çocuğa bağırıyorsun o yüzden öyle yapıyor diyor (maddi durumumuz iyi hastaneye gidemiycek herhangi bir sıkıntımız yok zaten ben illa özele gidelim demiyorum devlet hastaneleri de var ) yani eşim evi otel gibi kullandığı için beni anlamıyor yani siz hiç çocuklarınıza bagirmiyor musunuz yeri geldiği zaman kaynatam sürekli oğlumu aglatmama derdinde mesela hastalandığında bile hadi babannem seni sallasin filan yani bana pek fırsat vermiyorlar hastayken bile herşeyi babanesine yaptiriyor beni hiç aramiyor göz teması da kurmaz yani bazen eğiliyorum diyorum neden böyle yapıyorsun annecim ben çok üzülüyorum filan diyorum ama asla gözümün içine bakmaz bu bana karşı değil herkese karşı bu şekilde lütfen bana bi akıl verin gerçekten deliricem artık psikolojim bozuluyor
BuzluKahve Bugriss Beraber yaşıyormussunuz ya siz iş güce dalıp oyun oynama eğlence kısmını babaanne yapıyor olabilir mi? Bir de tabi büyükler her istediklerini yaptığı için nazları geçiyor. Arada annem bende kalır, bazen ben annemde. Annem varken oğlum beni tanımaz😬
Cocolingo Bugriss benim kızım şuan 10 aylık, 9. ayına kadar teyzeleriyle büyüdü onlara şen kahkahalar atar oynar benimle çok samimi olmazdı, beni sadece yemek yiyeceği zaman ve uyuyacağı zaman arardı, 1 aydır teyzelerimiz yok ayağımın dibinden ayrılmıyor
Bugriss BuzluKahve yani evet o da mesela ilgilenir ama bende yaptırıyorum ya da beraber vakit geçiriyoruz benim oğlum oyuncaklarıyla pek oynamaz çok nadir oynar oyandigi zamanda hep benimle beraber oynar bunlarin dışında mutfakta yanımda olduğu zaman ona da yaptırmaya çalışıyorum yapabileceği şeyleri birde ben kendine zarar vereceği şeyleri yaoacaginda hep engelliyorum onlar mesela hayır bunu yapamazsın sen dediklerinde yapmıyor ya da bana verdiği tepkileri vermiyor ya açıkçası bana pek fırsat verende olmuyor örnek vereyim yemeğini ben yedirirdim kaynanam kendi kasigiyla verir yada ben oğlumun kaşığını bırakıp kendim alınca hemen kaşığı alıp oda vermeye başlıyor artık banada yedirtmiyir yani bu sadece babannesine karşı değil benim eltime de öyle yapıyor sanki çocuğun ben dusmaniyim anlayacağınız üzere artık çok icerleniyirum ve bu durumu aşmak istiyorum yani ben sevmesin demiyorum kıskanniyorum da ama herşeyin bı ölçüsü var bundan rahatsızım kaç kere kaynanama söyledim bu durumu da rahatsız olduğumu da dile getirdim ama hala aynı
Bugriss Cocolingo evim ayrı olsa gerçekten sorun etmem sizinki sizi yine arıyormuş ama benimki aramıyor mesela dün gece buskivi yedi allerini yıkadım benden önce babanesi gilin odasına kaçtı ve sabaha kadar orda yyanlarinda yattı sabah oldu beni girmedi odamdayim hiç anne kelimesi çıkmadı ağzından
BuzluKahve Bugriss aslında çok içten ve net yazmışsınız. Kayınvalidenizle de böyle konuşsanız anlamaz mı acaba?
Cocolingo Bugriss bence kv ile bi konuşun tabi anlayacak bi tipse biraz geri dursunlar mesela çocuğunuz ona gittiğinde annen seni daha güzel uyutur bu sefer o sallasın falan desin belki bi ilerleme kaydedebilirsiniz
Bugriss Cocolingo yani daha önce söyledim hani eltim filan kaynanam 3 muz oturuken böyle başkalarının yanında yapınca ben bı çok utanıyorum filan dedim ama bı ilerleme yok yani arada şöyler ama benim moralim çok bozuluyor ya hani nasıl diyin o zamanlar söylüyor ama cokda içten söylemediğiden eminim ben yemek yaparken duyarım sen bezden çık annem ben seni tuvalete götürürüm filan diyor çocuğa yani annen seni götürsün değil de ben goturyum bana pek fırsat vermiyolar anlayacağınız o yüzden ne yapacağımı şaşırdım inanır mısınız artık çocuk bile düşünmüyorum sırf bu yüzden
Bugriss BuzluKahve hiç bir değişiklik olmuyor bu sefer beni bı suçlu çıkarıyorlar ilgilensekte suç ilgilenmesekte suç filan diyor ve tüm günümü burnumdan getiriyor
Cocolingo Bugriss önce annem demeyi bırakmaktan başlasın torunum diye sevsin evin tüm işlerini sana yıkıp kendide çocukla ilgileniyor çocuk napsın tabiki bağlanır ne diyim çok zor bendece ev ayırmadan çocuk yapmayın iyice yıpranırsınız
Bugriss Cocolingo bence de ama eşim istemiyor bende artık çocuk istemediğimi söyledim bakalım napicak sanmıyorum pek babannem diyeceğini kadinin ağzından hiç babanenm kelimesini duymuyorum çünkü 😏