Cuma günü 2. Ay aşısı vurulduk yavaş yavaş etkisini göstermeye başladı huysuz çığlık çığlığa ağlıyor calpol veriyorum 8.atak haftası da tam aynı zamanda denk geldi iki aynı anda perişan oldum 2 gündür durmuyor koyunca yatırınca ağlıyor ayağa kalkınca gezidince susuyor ama ayaktada uyumuyor pışpılıyorum etrafa bakıyor yardımcı olun tecrübeli anneler nasıl sakinleştirebilirim