Kızlar doğumdan sonra sağ göğsüm etrafı ,aynı bölgenin sırt kısmında nefesimi kesen zaman zaman şiddetli aĝrı oluyo. Ve fark ettim ki azcık soğuk yesem,üşütürsem oluyor . Doğumdan beridir bu böyle. Sizde de oldu mu nedendir acaba doktora da gidemedim bir türlü .vat mı ayni durumu yaşayan?Korkmam gereken ciddi bir sorun mudur diye aklıma takıldı kaldı ?en kısa zamanda gitmeyi düşünüyorum öncelikli hastane durumlarımi atlattıktan sonra