İyi akşamlar, oğlum 3 gün sonra nasipse 2 yaşına girecek ve artık memeye yapışık ikiz gibiyiz gece uykumuz zaten hiç yok devamli kalkıyor sabır taşını duydum da acaba aranızda kullanan var mı tavsiye eder misiniz ya da nasıl bir yöntem secmeliyim memeyi bırakmak için