Herkese iyi akşamlar anne sütü alan bebeğim10 gündür kakasını yapmıyor daha ek gıdaya geçmedik yani sorun da çıkarmıyor kaka konusunda keyfi yerinde ama ben 7.günden sonra zeytinyağı içirdim kulak çubuğu ile poposunu da uyardım bugün yarım fitil de verdim ama hiçbir şey olmadı ne yapmalıyım bilmiyorumm