Sleepy natural kullanıyordum genell olarak cok memnundum sadece arada gece sızma yapıyordu. 4 noya geçerken natural yerine sleepy ecologic alayim dedim ecologic serisinin ıslak mendilini kullanıyorjm ve aşırııııı memnunum çok seviyorum o yüzden bezine de şans vereyim dedim ve gerçekten harika aslaa ama asla taşma yapmıyor bazen cok uzun süre değiştiremedigim oldu gece erken uyudu ve sabaha kadar uyanmadı vs yine de taşırmadı yani bu kadar olur diyorum artık ecologic serisinden devam edicem canım sana da tavsiye ederim üstelik yumuşacık🤭