Kızlar oğlum 2,5 yaşında 2 gündür hasta . Aslında önceki 2 gündür öksürük vardı . Dün sabah Nezle olarak başladı gözlerinden yaşlar geliyor ve burnu akıyordu, bugün de ciğerlerinden zor nefes alıyor gibi ses çıkıyor. Ne yapmalıyım? Hastaneye götürsem birşey yaparlar mı? Evde geçirebilir miyim? 2 haftalık bebeğim var yeni doğum yaptım bende ona geçecek diye aklım çıkıyor .. lütfen bu durumu yaşayan varsa akıl verin. 🥺