Arkadaşlar 3bucuk ay önce doğum yaptım kırkım cıkar cıkmaz adet oldum ikinci adetimide 26gun sonra oldum normalde doğumdan önce 35 günde olurdum bı uygulama var ona göre bugün 26.gun adet olmam gerekiyormuş olmadım böyle düzensiz olması normal mi sizce? Hamile falan degilimdir degil mı😥