Arkadaşlar merhaba. Oğlum 3 yaş 3 aylık 2 ay önce kreşe başlattık. Başladığından beri hasta ateş vs. En son geçen hafta yine ateşli olduğu dönem pazar günü aniden sağ gözünde kayma oldu bayağı belirgin yakına bakarken olan bir kayma havale geçirmedi bu arada. Neyse pazartesi hemen ben göz ameliyathanede çalışıyorum şaşılık cerrahi doktorumuza danıştım getir bakalım dedi getrdim baktı çok küçük bir kayma dedi ama ben dedim bu bayağı kayıyor. Dediki kayma var evet ama küçük bir kayma bu endişelenmeyin ateş dönemi geçsin bir hafta sonra tekrar bakacam dedi pazartesi tekrar bakacak. Hafta boyunca bana sordu nasıl iyi mi diye. Kayma sıklığı azalmaya başladı dedim.ama halen kayma var . Yakın takip en düşük ihtimal gözlükle takip dedi. Bende acaba neden oldu dedim canım çok sıkıldı. Göz doktorumuz dedi ki sizi yakindan takip etcegim için çocuğu boşuna mr vs çektirmeye gerek yok. Gerek gördüğüm yerde zaten yonlendircem. Ben içim rahat etsin diye bugün kendi çocuk doktorumuza danıştım. O da aniden olan kaymalar önemli bir beyin mr çekilmesini öneriyorum dedi. Yanlız bunun için anestezi altında çekilecek. Böyle olunca eşim bı bekleyelim pazartesi tekrar göz doktoru ne diyecek dedi . Öyle kaldı.bana kalsa cektirecektim çünkü böyle kafamda hep soru işareti var. Göz doktorumuz ekip arkadaşm konuyla yakından ilgili işinin ehli bir kadın ama ben çok üzgünüm bir haftadır. Başına böyle bir şey gelen vae mı Allah rızası için yardım etsin