Merhaba sevgili anneler kızım 3 ay 22 günlük anne sütü emiyor ama doymuyor mama kesınlıkle yemiyor biberon ve emzik tutmuyor cıldırcammm doktor 4 aylık olunca yavaş yavaş bişeyler ver doymuyorsa dedi sizce nasıl yapmalıyım ilk çocuğum tecrubesızım ilk ne vermeliyim nasıl bir süreç izlemem lazım neler verebilirim yardımcı olursanız sevinirim yarın alışveriş yapıcam kesınlıkle şunu al sunu yap dediğiniz bişeyler varsa yazarmısınız 🙏 lütfen