ikizmom_ biz 7. Ayda bexsero ile başladık, 8 nimenrix , 9 bexsero ve 13. Ayda aynı gün bexsero nimenrix yaptırdık. İkisi aynı anda da yapılabilir demişti doktor ama ben bexsero ağır gelebilir diye korkmuştum aynı anda yaptırmaya. Ama artık vücuduna girdikten sonra son dozu beraber yaptırdık. Zaten bexsero ağır gelir ateş yapabilir ama nimenrix ekstra etki etmez demişti doktor bilemiyorum 🤷🏻♀️