Merhaba kızlar, bebeğime yatak yaptırıcam montessori olanlardan, 6 aylıkken yatmaya başlayacak sizce trabzan boyu ne kadar olmalı, yani kendisini atar mı kenarından kapısı da olacak ama, bilmiyorum bi karar veremedim. Yoksa 100 cm mi olmalı kendisini atamaz 🤷♀️