1 aydır pişik ile uğraşıyoruz kullanmadığım krem kalmadı. Travozoldan tut, dermotryosit, bacrtopan vs vs. Sık sık bez değişiyor. Bezi de prima premium. Dr yedikleri nden olabilir dedi ama doğdu dürüst bişey yediği yok zaten 10 aylık atakta. Yardım edin nolur delirmek üzereyim artık.