Haydinn Selam anneler yeğenim 33. Haftada doğdu sarılık oldu vs derken anne sütü + mama gidelim dedik ama ben bilemeden aptamil 1 aldım mama olarak öneri yaparmısınız bunu kullanmayalım değil mi ??
Ozgul45 Haydinn aptamil prematil diye bi mama var prematüre bebekler için benim ikizlerime doktor ondan vermişti prematüre oldukları icin
birmelekannesiiiiii Haydinn aptamil prematil mama verdim bende 1 numaraya geçene kadar doktora sorduğunuz da yardımcı olur 😊🌸