Dpr Merhaba hanımlar aranızda Yunus Emre devlet hastanesinde doğum yapan varmı ? Odalar duş imkanı vs varmı bilgi verebilir misinşz
kitapkurdubebeninanasi Dpr merhabalar ben de Yunus emre de doğum yapmıştım. Odalar tek kişilikti duş imkanı da vardı. Ben doğum yaptığımda Merdan ali merdanoğlu ydu nobetci doktor. Doğumumu ebeler yapmıştı. Hiç ama hiç memnun kalmamıştım normal doğum oldu sancılarımi evde çekip 9 cm açılmayla hastaneye gittim ama kesi atıldı ve o an ebeler o kadar kabaydı ki birinin karnımın üstüne koluyla bastırdığı an yeter diye bağırıp ağlamıştım o an acıdan sancidan değil ordaki tavırlarından ağlamıştım yasak karnima o sekilde basmasi cunku suyum gelmistive karnimda sadece oglum vardi o kolunun dirsek kismiyla bastirirken zarar verebilirdi… o gece orda bulunan hiçbir ebeye hakkımı helal etmiyorum günlerce korkulu rüyam gibi olmuştu. Ama tabi her ebe aynı olmuyor inşallah size en iyileri denk gelir😊
Dpr Acemianne26 merhaba yanıtınız için teşekkür ederim :) keşke allahtan başka bşy dileseymişim çğnkü birkaç gün önce doktorum kan serumu takılmam gerektiğini söyledi hastanede hiç yet yoktu doğumhaneye gönderdiler :) doğum odasında serum takıldm evet şehir hastanesiylr birebir aynı duş Tv tek kişilik odalar vs gayet iyi 👍 peki ilgi alaka nasıl doktorunuz kim bu arada benim ki İlkay oral
Acemianne26 Dpr Biraz kişiye göre muamele yapıyor ebeler , bana davranışları nazikti fakat memnun kalmayan annelerde biliyorum , benimde doktorum İlkay oraldi fakat doğum sırasında kendisi sezeryan doğumda olduğu için ebe doğumumu gerceklestirdi
Dpr Acemianne26 ebeler aslında daha tecrübeli doğum konusunda :) İlkay hoca candır ama kendisine randevu bulmak çok zor siz nasıl yapıyorsunuz belli bir günü varmı randavu açılma günü filan
Acemianne26 Dpr Randevuları takip edin belli bir günde randevu açılıyor, sonrasında da hamileler için tekrar randevu almaya gerek yok diye biliyorum ben. Doktor genel kontrole çağırdı deyince sıraya aliyolar
Dpr kitapkurdubebeninanasi malesef ebeler o an çokta iyimser olmuyor bende şehir hastanesinde ebelerin o kaba tavrina maruz kalmıştım :( o yüzden sizi anlıyorum çok üzüldüm yaşadıklarınıza ben de taö 10 gün kabuslarımda görmüştüm