Arkadaşlar bebeğim 10 aylık ve bir kaç gündür grip, akmıyor aslında burnu tıkalı. Sürekli serum fizyolojiyle açıyoruz. Rahatlıyor ama yine oluyor. Ateş öksürük huysuzluk vs yok. Burnu dolu olduğu zaman hırıltısıda oluyor. Hava makınemiz var onlada hava veriyorum. Önerileriniz nedir? Yarın acile getirmeyi düşünüyorum acaba ilaç verir mi🤦🏻♀️ Böyle durum yaşayan varsa fikirlerinizi bekliyorum.