Gunes789 Relactaz damla kullanıp kabızlık yaşayan varmı? Bebeğim bikaç gündür aşırı şekilde ıkınıyor ağlayarak iki gündür damlayı kullanmıyorum ama geçmedi etkisi ne kadar sürer acaba damladan mı anlyamadım 😭
NeSiG Gunes789 biz kullandık ama damladan kabızlık yaşamadım kızım..Relaktaz kabızlık yapmıyor nedense içinde simetikon içeriyi yok .. mama mi kullaniyorsun cnm emziriyormusun?.
Gunes789 NeSiG emziriyorum aslında dün kakasını yaptı ama aşırı ağlıyor ya bacaklarını geriyor yay gibi gaz çıkarırken bile ağlıyo anlayamadm
NeSiG Gunes789 yediklerine dikkat et cnm biraz gaz yapan seyler yeme .Çocuğun gaz sorunu var bolca masaj yapın karnına sırtını ovala ..ben ayriyetten probiyotik kullanıyordum günde 1 kez ..