Merhaba, bebeğim 2 aylık ve sürekli şapkayla durduruyorum saçı yok ve konak oldu şapkadan dolayı oluyor sanırım. Evimizin derecesi 23-24 arası sürekli ve hep şapka oluyor kafasında. Bazen hava alması için açıyorum ne düşünüyorsunuz bu konuda. Sizlerde sürekli şapka takıyormusunuz