13 aylık kızım var tasınma işlerimiz vardı o arada kızım bı kac gün gündüz gece mama yedi ek gıda yiyemedi işlerden dolayı. Şimdide yicekleri diliyle geri ittiriyo. Basına gelen varmı böyle yardımcı olurmusunuz. Normal de gündüz ek gıda gece mama yiyodu. Özenerek yaptıgım hic bıseyı yemiyo. Ben kafayı yicem artık 🥲🥲🥲