Yaklaşık 2 ay oldu bebeğim biberonu bıraktı,kesinlikle ağzına sürmüyor. Hal böyle olunca mamasını da yemiyor ve gece çok sık emmeye uyanıyor.. tüm düzenimiz alt üst oldu. Biberon teklif ediyorum ama maalesef. Tecrübeli annelerin tavsiyelerine ihtiyacım var. Lütfen 🙏