Merhabalar, 6 aylık bebeğim var 3. Ayından beri sürekli çığlık atıyor, sürekli huzursuz, çok çabuk sıkılıyor her şeyden. Evde sürekli çığlık sesleri artık başıma ağrılar giriyor gerçekten. Mutlu olsa da çığlık kızsa da ağlasa da ☹️ 6. Ayımızdayız daha agular gugular yok sadece çığlıklar var ☹️ bizim gibi olan anneler var mı yada başından böyle bir durum geçmiş anneler, ne zaman geçer bu durum yada geçer mi ☹️