Zekiye-81 merhaba ben 23 aylıkken başladım. Şuan bıraktık. Cırt cırtlı bir tuvalet kitabı var. Ben onu herhalde 1 ay okudum. Çişlere kakalara ne oluyor diye. Sonra hazırlığımı yaptım. Alez, külot, atlet aldım. Bence en önemlisi de küçük beyaz klozet lazımlık oldu. Haftasonu başladık eşimle beraber. Sabah bezini aldık attık. Artık külot giyeceğiz ve çişimizi kakamızı tuvalete yapacağız dedik. Külotları çok sevdiğinden hemen kabul etti. Her şeyi bıraktık. Kızımızı izledik bütün gün. Bazı zamanlar var. Banyo öncesi, uyku öncesi ve sonrası çişini sorduk. Lazımlığı da en çok oyun oynadığımız yer olan salona koyduk. O gün çiş kaçırmadı. Kakasını da öncesinde çok pırt yapmasından anladım ve tuvalete oturttum. O orada otururken ben de saçımı yaptım şarkı söyledim. O da rahatça yaptı. Gece bezlemedim. Kaldırmadım da. Ama yatırırken söyledim çişin gelirse söyle diye. Genelde uyanınca yapıyorlar çişlerini. Sabah kuru kalkmasını da 4-5 güne kavradı. 20 gün oldu. Hala kaçırabiliyor bazen. Ama kaslar zamanla öğreniyor tutmayı.