Merhabalar kızlar. 19 günlük bebeğim var 30 ml mama verdim gazını çıkarmaya çalıştım biraz gaz çıkarma konusunda tembel. Ağzından gazını çıkardıktan sonra yatırdım 10-15 dk sonra ağzından ve burnundan kustu biraz. Burnundan kusması normal mi ? Çok korktum aklım gitti lütfen cevap verir misiniz