MinikPandam_ Merhaba anneler bebeğim 2 ay 16 günlük. Doktor randevumuz 5 gün sonra. Onun tavsiyesine göre alıp yaptıracaktım ama şimdi bir geç kalmışlık korkusu var. Siz ilk dozu ne zaman yaptırdınız 3. Aya girene kadarki süre zarfında yaptirabilir miyim?
Sinem1205 MinikPandam_ her aşı arası 1 ay olmasi gerekiyormuş bizim pazartesi 2.ay aşımız var 2 ay 6 günlük oluyor o gün hem 2.ay aşısını hemde rota aşısını olcak. Diğer türlü 3.ayı beklemek gerekiyormuş o da geç oluyor bizim doktorumuz böyle uygun gördü bizde onu dinliyoruz
MinikPandam_ Cisem1_2 Cisem1_2 Lsvda Sinem1205 ikizannesi4242 Storymoon dsezen Mlkhrn geç kalmış sayılmam oyleyse, hepinize çok teşekkürler 🌺🌺🥰
Yasemin38 MinikPandam_ 3. ay ilk dozu 5.ay 2.dozu yaptırmıştık. Devlet aşıları ve özel aşılar arasında 1 ay süre olmasını önerdi doktorumuz 3.ve 5. ayda devlet aşıları olmadığı için en uygun dönem
MelindaMelisa MinikPandam_ İlkini 3 2.dozunda 14ünde olucaz.Yalnız diğer aşılarla arasında 30 gün olması gerekiyor ona göre ayarlayın aşı gününü