Ecekusu ben bebeğimde kullanmadım ancak kortizonlu bir krem diye biliyorum. Benim bebeğimde Aşırı değildi ama altını aldırmıyordu dokununca çok ağlıyordu, sivilce tarzında kırmızı kırmızıydı boğum yerleri. Hep pamuk su ve zeytinyağı kullanıyordum her defasında ona rağmen oluyordu. Birgün zeytinyağı yerine çörekotu yağı sürdüm sonra farkettim o sivilce gibi olanlar geçmiş ve daha rahat aldırdı altını. Bence doğal olan çörekotuve kantoron kullanın en son çözüm olarak travazol kullanın.